.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۳۳ کشور مشتری کالا‌های مازندرانی
کالا‌های مازندران از ابتدای امسال تاکنون به ۳۳ کشور جهان صادر شد.

به گزارش شمال نیوز، علی یوسفی منش ناظر گمرکات مازندران حجم تجارت خارجی از گمرکات استان را بیش از سه میلیون تن به ارزش ۹۵۴ میلیون دلار اعلام کرد و گفت: ۶۱۹ هزار و ۴۲۶ تن انواع کالا‌های صادراتی شامل فرآورده‌های لبنی، بستنی، سیمان، مواد پلاستیکی، کیوی و محصولات کشاورزی از گمرکات مازندران به ۳۳ کشور جهان صادر شده است.

 

او افزود: با این میزان صادرات گمرکات نوشهر، امیر آباد، ساری، فریدونکنار و آمل بیش از ۱۶۰ میلیون و ۸۱۳ هزار دلار ارز وارد کشور شد.

 

یوسفی منش حجم واردات در این مدت را نیز بیش از ۲ میلیون و ۴۱۱ هزار تن به ارزش ۷۹۳ میلیون و ۲۴۲ هزار دلار اعلام کرد و گفت: ۲۳ قلم کالای وارداتی شامل جو دامی، ذرت دامی، چربی‌ها و روغن‌های حیوانی، دانه‌های روغنی، گندم، چوب و تخته از ۲۸ کشور جهان وارد مازندران شده است.

 

ناظر گمرکات مازندران گفت: ترانزیت کالا از گمرکات مازندران نیز ۴۸ هزار و ۲۰۴ تن بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۹۲ درصد افزایش داشت.

 

او افزود: کانتینرخالی، سیگار، مصنوعات پلاستیکی، لوله حفاری، مواد شیمیایی و تخته نراد کالا‌هایی بودند که به امارات، عراق، پاکستان و مناطق ویژه اقتصادی ایران ترانزیت شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.